Tråd: Avføring
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 18:28   #45
silje_rs
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Avføring

Opprinnelig lagt inn av Lisa-pyon, her.

JEg leste om at en del folk får forstoppelse når de begynner på lavkarbo? Jeg brukte ¨bæsje daglig før, kanksje 2 ganger daglig, så begynte jeg på lavkarbo ganske nylig, og har ikke bæsja på 3 dager elller noe. Føles så lenge at jeg blir stressa(selv omjeg leser div. "det er normalt" meldinger innpå her"...
Det som er, er at noen gangen får jeg veldig vondt i magen på skolen, etter et måltid elns. men jeg får ikke til å gjøre fra meg i offentlihet, en mental sperre der som bare ikke lar meg gjøre det. Men ellers, når jeg ikke har vondt i magen, kjenner jeg ingenting. Jeg vil ikke bæsje, jeg har ikke luft i magen, ingenting.. Og selv om det egentlig er mye kjekkere å ikke må bæsje hverdag(siden jeg bor i kollektiv^^) så er det litt skummelt vet ikke om noen har noe beroligende ord å komme med :O

jeg var slik i overgangen selv jeg..hadde mye smerter i mange uker..og masse tid på do...ikke noe ålreit..men jeg fikk høre det her inne at jeg hadde for brå overgang..kutta alt med karbo over nattan! ikke bra,verken for kropp eller sjel!
også hadde jeg streke smerter pga jerntabletter..fikk mer enn nok jern i kosten så hvorfor spise tabletter da?! ble bare kluss med magen ihvertfall,men så fort jeg slutta med dem så gikk det en stund også var det rett på do å og løs mage i to dager ..så roet det seg

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat