Tråd: Avføring
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-11, 20:16   #49
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Avføring

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man trenger ekstra magnesiumtilskudd på lavkarbo. Får man for mye merker man det fort på do-aktiviteten. Ingen grunn til å krisemaksimere....

NOEN trenger det. Jeg trenger det bare unntaksvis. Jeg kan gå i lange perioder uten behov for ekstra magnesium, men jeg kjenner fort i kroppen om jeg skiller ut for mye. I en del tilfeller jevner det seg nok ut, heldigvis sier kroppen fort i fra om det er magnsiummangel på gang.

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Leste et sted at det gikk an å ta noen ts eller ss med fiberhusk i vann for å få løst opp litt hard mage`?
Noen som har det riktige informasjonen om det? x)

Vel, fiberhusk skal være tarmregulerende, og skal i prinsippet funke begge veier, både med å suge opp fuktighet ved løs mage, og ved å vide seg ut og dytte innholdet gjennom tarmen om man er for hard.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat