Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 09:11   #24
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Ditt beste middagstips - Fedon Lindberg

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Vær så snill å ta litt hensyn til at det er forskjell på arvelig høyt kolesterol og bare litt periodevis høyt kolesterol. Det er veldig mye som henger sammen der og et arvelig høyt kolesterol er ikke noe å bare blåse bort med at man egentlig bare er helt superfrisk, fordi at å holde kolesterolet høyt, brått et det beste man kan gjøre for helsa si, her inne på dette forumet!

Notert. Og Kendrick sier at det er forskjell på de med arvelig familiært kolesterol og andre.... men jeg mener fortsatt å huske at kvinner igjen er forskjellige fra menn. Nå har jeg ikke boka her, og jeg er heller ikke god nok med ord til at jeg kan oppsummere på noen linjer det han bruker noen kapitler på å forklare.

Jeg vet at du sitter med lang erfaring her inne Nellie, så jeg skal ta dine ord til meg og holde kjeft i denne saken inntil jeg evt. kan sitere en relevant passasje.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat