Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 09:34   #11
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mamma krymper litt mye her

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Dette høres jo kjempebra ut - jeg er veldig glad på mammaen din sine vegne! Så flott at et kosthold kan gi såpass mye positive konsekvenser for noen med en egentlig ganske grusom lidelse...

Tusen takk,jeg er veldig glad jeg også,for nå orker hun å være litt sammen med barnebarna og kommer seg i butikken selv. Nå bare håper vi at smertene vil avta litt etter litt,men vi er innstillt på at dette kan ta tid,men som sagt så er det ikke noe annet å gjøre enn å fortsette på lavkarbo,hun har nemlig skeiet ut litt noen få ganger,og da går hun rett i kjelleren

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nja, ifølge WHO, som tross alt har definert hele begrepet BMI, er normalområdet mellom 18,50 og 24,99.

Sjekk denne linken:
http://apps.who.int/bmi/index.jsp?in...e=intro_3.html

-

Jeg tenker som så at BMI er helt greit å følge,men denne dama har nesten ingen muskelmasse pga mange år med hard sykdom,og da blir hun jo veldig tynn,men hun er ikke borte ennå og har noe å gå på,så vi prøver å øke med fett og mat,men hvis hun fortsetter å gå ned blir jeg rådvill og aner ikke hva jeg skal gjøre Men men ikke noe stress ennå

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat