Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 16:14   #28
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ditt beste middagstips - Fedon Lindberg

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg er nok ikke særlig kunnskapsrik eller innflytelsesrik selvom jeg har hengt her lenge. Jeg er bare litt redd for at vi her inne skal fremstå som rene legevitenskapen og at folk ikke skal ta sykdommene sine på alvor, fordi at vi mener at de gamle vedtatte sannhetene er uriktige.

Jeg tror ikke at fett er farlig for hverken arvelig eller noe annet slags kolesterol, så det er sagt. Men jeg vet at det er mange faktorer som henger sammen. Feks at ofte arvelig høyt kolesterol kan påvirke blodtrykk osv, så dette bør man være obs på og ikke bare avfeie som ufarlig.

Regner med at de fleste lytter på kroppen og klarer å avgjøre dette selv, men man vet aldri da

Om noen tror blindt på det enhver her inne på forumet påstår vil jeg si de ikke tar ansvar for seg selv og er for ukritiske. Vi kan ikke kreve at alle skriver det som de fleste her inne tror på. Rom for andres meninger kommer nettop når alle selv er ansvarlige for hva de selv skal tro. Det blir ikke farlig om noen legger frem ting som ikke stemmer da. Ingenting kan stemme for alle heller, siden vi er så forskjellige.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat