Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 18:44   #17
Snorkfroken76
Medlem

Snorkfroken76 sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Hei! Ny her og er nysgjerrig!

Opprinnelig lagt inn av reiapal, her.

Tudelidu Snorkfrøken!
Er også ny. Veier no 101 kg, er 171 høg. skal ned til 70. Begynte egentlig skikkelig på mandag med lavkarbo, men har lenge spist lite pasta, ris og poteter. Sliter litt med brødet, men i dag har eg bakt kjempegodt nøttebrød, så det skal nok gå bra. Har ik operert, men har jo lurt på det. Går på bailine, og det funker kjempebra! (gikk inn mange cm i fjor, men så kutta eg ut den og sprakk på cola så da kom det pluss litt til på igjen) Det som er greia då er jo at du sannsynligvis slipper operasjon. Når du i tillegg går på lavkarbo så raser man jo ned i vekt! Gleder meg til eg begynner å sjå at det sniker seg av..
Har du valgt en retning enda eller? eg er veldig usikker. har lest masse her inne, og kjøpt to bøker, men blir liksom ik heil klok på det. kan vel luke ut atkins trur eg.

10 kg før påske er jo knall da, da har du jo fått en kjempestart viss du klarer det, men hei forresten ik noe viss, det klarer du! Setter meg delmål med 5 kg om gangen, men har ik satt noken spes dato.

Nei, da var det natta på meg tenker eg..... Er supertrøtt.

Hei! Og takk for koselig svar! Jeg sliter med insulinresistens så jeg har valgt Skaldeman som min profet for vektnedgangen, så kan jeg løsne litt på hvor streng jeg er etter det Hans teori om fettlagrings"knappen" og fettforbrennings"knappen" tror jeg på, så føler det er rett for meg
Lykke til med valgene og nedgangen du også!

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat