Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 23:59   #337
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av rukv, her.

Jeg fikk tilbud om gastric bypass av sykehuset, men takket nei. Altfor mange ting de ikke vet om ettervirkningene etter en slik opprasjon type 10-20-30 år etter. Jeg begynte på lavkarbo for 2 mnd siden og har gått ned 20 kg, er megafornøyd, og har aldri hatt det så godt som nå. Masse mer energi til turer osv.

Mer folk i opprasjonskøen burde prøve lavkarbo før de legger seg under kniven....

gratulerer deg med flott vektap..jeg har gått ned like mye ,,veldig mange ganger .å opp like mange ganger ,så totalt har jeg gått ned i mitt liv sånn omtrent 200 kilo,, åjeg har prøvd all verdens slankekurer deriblant også ketolyse , lavkarbo ,,høykarbo ,pulver ,osv
å jeg tør å skrive under på at det har de aller fleste som velger oprasjon også prøvd ,
å som kitt sier, vi klarer ikke å bli der når vi har gått ned i vekt
derfor velger vi oprasjon får å få et bedre liv ,
hva grunnen er til at vi ikke klarer det,vel jeg vet ikke

men jeg håper for din skyld at du er en av de 5% som klarer å beholde din nye vekt,,syns det er flott av de som klarer å beholde sin nye vekt ,
som sagt vi har alle vært der som du er nå
så kom ikke her å si at vi ikke har prøvd ,,jeg har prøvd i snart 50 år

unnskyld om jeg ble litt krass ,men du provoserte meg å mange andre nå

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat