Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 09:52   #111
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er idealvekt?

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

For noen år siden slanket jeg meg ved hjelp av Reductil (verdens beste legemiddel mot fedme etter min mening, synd den forsvant).

Jeg må nok si meg litt uenig her. Jeg har prøvd reductil, i samarbeid med lege, fordi tanken var at det skulle ha en heldig virkning på stoffskifte (har ikke slitt nevneverdig med søtsug og overspising, men derimot en ekstremt gjenstridig vekt og lavt stoffskifte), og det var helt forferdelig! Jeg kunne praktisk talt se hjertet slå i brystet! På fjortendagerskontrollen var hvilepulsen min på 110/180! (Mot normalt 70/120.) Jeg hadde 24 timersmåling av blodtrykket, og det lå i snitt på 90/160. Ikke rart jeg hadde det grusomt. Senere har jeg lest om mange tilfeller hvor folk har fått varig høyt blodtrykk, selv lenge etter avsluttet bruk av reductil. Dette kan jo gi store senskader på kroppen, så jeg forstår hvorfor den ble tatt av markedet. Greit nok at den har hjulpet noen, men risikoen ble vurdert for stor for flertallet.
Just saying!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat