Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 10:41   #157
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

ÅÅÅÅ er det mulig da.
Laget meg en kotelett til frokost ( har vært så sulten disse dagene og da har jeg funnet ut at det er best å begynne dagen med en kotelett).
Ved siden av ovnene så lå det en åpen potetgullpose fra i går. Mannen hadde kjøpt den uten å tenke seg om. Jeg har ikke noe problem med at de spiser det uten meg. Problemet var at armen min av gammel vane tok en neve av innholdet i posen og puttet i munnen min. Trodde slike vaner var borte nå, men tydeligvis så er den på plass når jeg minst aner det.

Siden jeg ikke er i ketose så har det ikke så mye å si for vekta annet enn at det var fryktelig irriterende å oppdaget at jeg fortsatt gjør slike ting.

Sitat:

Hva trener dere andre som drasser på 30-50 kilo extra?

Jeg kan ikke trene noe akurat nå men jeg går litt tur. Har fått råd av fysioterapauten min å begynne med yoga for å stimmulere lymfesystemet. Erfaring fra tidligere er at å gå med staver var veldig positivt for meg.
Ellers så skal dagen gå med til å rydde. Er veldig fint vær ute så det blir nok en liten tur ut også.

Har 2 pakker kjøttdeig som skal brukes til middag. Har dere noen forslag til hva som kan lages av det?

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat