Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 12:02   #23
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva får deg til å "sprekke"?

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Jeg har ikke sprukket enda, men det er nok viljestyrke det står på, og kanskje litt lathet. I det siste har vi hatt så mye godis i huset og det irriterer meg grenseløst, men jeg kan ikke kaste det ut heller, siden jeg ikke er den eneste som bor her. Lavkarbo mat krever litt mer cooking og matlaging har adri vært min sterke side, derfor er det fristende å spise en skive noen dager, eller litt snacks som sjokolade og chips. Det gikk så langt engang at jeg holdt sjokolade på leppene mine, jeg hadde så lyst å ta en bit men jeg var sterk nok til å legge den vekk Fordi jeg vet at det ikke er verdt det i det hele tatt!

Oaw..... jammen er du sterk...... hadde jeg kommetså langt at sjokoladen var i hånden og på vei inn i munnen...... ja da hadde jeg glefset til
Litt av en viljestyrke du har da. Stå på du klarer dette du, det er jeg sikker på. Jeg har løst problemet med å lage godiser selv og stort sett ha kun slike fristelser i hus i helgene For det er ikke alle her i huset heller som lever lavkarbo, men de lever redusert siden det er jeg som lager maten

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat