Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-05, 15:11   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sitat:

- Både vanlig sukker og fruktose burde man ikke bruke mye av. Og om du først er flink til å kutte ned på sukkeret og bruke lite av det, spiller det for så vidt ingen rolle hva du velger.

Det er jo et veldig godt poeng, men å konkludere med at det ikke spiller noen rolle hva du velger synes jeg er litt drøyt, for det kommer jo an på _hvorfor_ du velger.

Dersom du velger for å holde blodsukker og humør stabilt og å unngå å stresse kroppen med blodsukkerfall, så spiler det jo en rolle..

Man skal ikke spise mye av fruktose heller, men når man først skal bruke litt sukker en skjelden gang, så vil jeg velge det som stresser kroppen min minst og gir meg minst plager.

En annen ting jeg lurer på som burde kommet fram i artikkelen er jo om de paralellt gjorde det samme med vanlig sukker på andre mus for å se på hvordan det virket inn...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat