Sv: Marsskravletråden til 30+
Sant nok, er noe å tenke på for han. Har bedt han sjekke neste gang han er til legen. Men han blir aldri syk, så han kommer seg liksom aldri dit. Dette er fyren som ble høy av en smertestillende tablett han fikk etter en helg på fylla, fordi han ALDRI hadde tatt noe sånt før (Skal si jeg lo). Han hadde nok hatt godt av mindre sukker, men tror nok ikke jeg er den som kan få han til å spise mindre av det - han er tynn som ei flis og vokste opp med en mor som er konditor. Gammel vane er vond å vende, og alt det der.
Han klarer seg egentlig uten sukker da, jeg overdriver jo litt. Tingen er at han er fullt i stand til å spise en stor sjokoladeplate hver dag, men de kan og vare to-tre uker i slengen og noen ganger går det lang tid i mellom dem og. Det varierer veldig. Tror egentlig bare jeg synes han spiser mye sukker fordi jeg ikke gjør det selv. Liker ikke melkesjokolade noe særlig selv, synes det er ALTFOR søtt, gjorde det til og med før jeg begynte på ketolyse. Er salt snop som er min bane, ikke søtt. 
|