Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 16:29   #18
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ GLAD!

Så deilig å lese!
Jeg er også alldeles kjempeglad for at jeg kom over dette forumet og fikk øynene opp for lavkarbo. Nå har jeg vært halvannen uke helt uten insulin (diabetes 1) og blodsukkeret er kjempestødig. Jeg har energi til å gjøre ting (hadde føling opp til tre ganger dagen) og livskvaliteten min har steget mange hakk. Selv om ikke slanking var mitt utgangspunkt for å begynne med dette, så skader det ikke at jeg har mistet nesten to kilo på to uker, og alt er forsvunnet fra problemområdet mitt, magen.
Takket være alle gode tips her inne har jeg funnet sinnsykt mye god mat jeg kan spise. Savner absolutt ikke brødskiva eller potetene, nei.
Så tusen takk for masse info og inspirasjon!