Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 00:58   #49
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg vil jo ha magre meieriprodukter - det kan vel ikke stemme?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Hva vet du egentlig om hva overvektige menn tenker? Hvilket belegg har du for å si at de fleste menn sjelden eller aldri ofrer kalori- og kostkontroll en tanke, men at det for de aller fleste jenter har vært et stresselement hele livet? Ganske drøye påstander.

Fordi jeg kjenner mange menn, jeg kjenner mange kvinner og jeg leser. Alt fra forskning til nettdebatter, fra blogger til media. Dessuten har jeg jobbet i en mannsdominert bransje i snart 15 år, og så langt har jeg møtt to eller tre som faktisk har hatt et forhold til, eller noengang tenkt over, dette.

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Skjerpings!

Jeg forstår ikke hvorfor du finner det så provoserende at noen mener at ikke alle fungerer etter din formel?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Tro meg - du selv sett med egne øyne er et utrolig dårlig forskningsobjekt

Hvorfor det? Jeg stiller gjerne opp for forskning jeg, siden kroppen min desverre ikke vil høre på det dine guder forfekter Og enhver bør forske på sin egen kropp for å finne ut hva som fungerer og hva som ikke fungerer. At noen blir provosert av at de da kanskje kommer til andre konklusjoner enn 100 forskningsrapporter gjør for stå for de provosertes regning. Det er ikke de som lever i deres kropp.
Selv har jeg brukt snart 25 år på å finne ut hvordan dette fungerer. Først de tradisjonelle skole-faktaene, så lavkarbo ala fedon og tislutt det som strider i mot all sunn fornuft man er oppfostret på . Og ja, det funker for meg. Er jeg unik i såfall? Sannsynligvis ikke. MEN, jeg har faktisk giddet å legge ned masse tid og energi på å finne ut av det. Og når det fungerer på meg, og mange andre både her inne og ellers, kanskje det fungerer på flere? Hvorfor skal de måtte bruke 25 år på å finne det ut, bare fordi ikke Taubes har forsket på de?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

men hvem får målt slik?

http://ramblingsofacarnivore.blogspo...1_archive.html

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat