Sv: I dag sprakk jeg.. :-(
Opprinnelig lagt inn av HappyMe, her.
Det er jeg absolutt enig i, hjemme er det ikke noe problem. Finner lett enkle og minst like gode erstatninger, så der sliter jeg ikke. Men vi spiste ute på restaurant, og der var det ikke like lett å be dem diske opp med en mikrokake, hehe.
Middagen var jeg flink med da, ba om en salat i steden for den sedvanlige chipsen man får til alt her borte.
Det går heldigvis sjeldent mellom hver gang, og etter konsekvensene av dagens utskeielser vet jeg det blir leeenge til neste gang.
Det er jo bra uff jeg har overspist i helga (også en form for sprekk). kalorioverskudd på over 4000 idag. jeez men er fortsatt i ketose, men så stappmett at jeg må faste i morgen. men er ekstremt streng på å spise KUN ketogent da. rører aldri mel, korn, melk, halvfabrikat eller sukker. hvis venninene mine spiser kake på cafe må jeg bare finne meg i at nei dette kan jeg ikke ha. tar heller en kaffe, te eller cola light idag spiste jeg frokost med vennina mi, hun spiste 3 store brødskiver med syltetøy. jeg spiste lavkarbo scones med ost og salami.
er tips til hva du gjør når du får servert hjemmelaga pizza som jeg fikk igår. bare skrap av fyllet og dropp bunnen og ha masse salat og rømme. vips så er det lavkarbo og kjempegodt. sitter ikke å ser på når de spiser liksom
|