Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 10:43   #345
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Så nok er nok for meg, og dette er mitt veloverveide valg

Og det er vel sakens kjerne, at vi som velger å gå så drastisk til verks faktisk har veid frem og tilbake leeeeenge, før valget tas. Ikke bare det, man kan ikke bestille GBP som en time hos frisøren, det er en lege som til syvende og sist bestemmer om dette er noe for deg, enten man venter på offentlig operasjon eller gjør det privat!

Jeg føler nå at jeg faktisk ventet alt for lenge med å bestemme meg. Ikke fordi jeg nødvendigvis er så utålmodig, men fordi min diabetes nå er ute av kontroll og vekten fortsetter oppover uansett hva jeg gjør!
Og da jeg endelig hadde tatt avgjørelsen, ble jeg møtt av en lege som mener overvekt er det verste et menneske kan utsette seg for og som i tillegg er motstander av GBP ol. Måtte bytte lege for å bli henvist. Så jeg sier som Lillemor: Dette valget er svært veloverveid!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat