Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 15:28   #172
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Jeg elsker jo familien min, men vet at min familie mener at å si at man elsker en person, er noe man gjør til partner. Jeg sier det derfor ikke til familien, men sier at jeg er glad i de, selv om jeg i høyeste grad elsker de Det har litt med hva de aksepterer.
Jeg elsker sambo. Og sier det når jeg føler for det. Jeg er veldig glad i vennene mine. Kanskje jeg til og med elsker noen av dem? Syns det er litt vanskelig det siste der. For så visst er jeg utrolig glad i vennene mine, men de er ikke familie, eller kjæreste. Noen av mine næreste venner kunne like gjerne ha vært familie, så de vil jeg tørre påstå at jeg elsker. Men vil jo nødig såre noen ved å si at jeg "bare" er glad i resten :P Det skal egentlig litt til for at jeg blir glad i noen, men enkelte treffer meg rett i hjerterota, og jeg blir glad i de på 1-2-3.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat