Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-04, 21:33   #399
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Grattis med kuul avatar, Guro!

Jeg reiste ikke på styrketrening i dag. Skal ta det til helga heller, da det er meldt dårlig vær. Skrøt til en venninne i dag at jeg var så sterk så jeg skulle hjelpe henne å løfte noe i morgen. Ikke før jeg hadde sagt det, så sa det PANG i ryggen min, mens jeg la inn klær i et skap... For de med god hukommelse, så hadde jeg tilsvarende episode i påsken, og måtte stå over en dåp. (Og hatt mange tidligere også). Nå har jeg tatt paralgin forte og en muskelavslappende tablett, samt at mannen min har prøvd et grep som jeg har lært av en osteopat. Men like vondt er det. Jeg burde jo ikke sitte her heller, men krøker meg halvdreid ned på stolen mens jeg holder pusten....

Har ikke hatt lyst på noe usunt på noen dager, og jeg er egentlig overveldet over det. Tror KANSKJE at det er visualiseringen og selvsuggesjonen jeg driver med om kvelden som har hjulpet meg. Men nå har jeg vondt, synes synd på meg selv og får lyst på litt trøst. Trøst = mat og søtsaker. Men jeg har ikke noe tilgjengelig, og ikke kommer jeg meg i noen butikk slik jeg er nå, så jeg skal ri av stormen. Blir jeg liggende på ryggen så får jeg goooood tid til å programmere hjernen min med masse positive tanker. "Jeg er trygg, jeg elsker meg selv, jeg spiser sunn og riktig mat, jeg er sterk og slank". Slik messer jeg hver kveld (inni meg...).