Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 20:57   #12
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Gir opp hvert øyeblikk!

Jeg støtter deg, synes du burde gi opp . Du virker ikke motivert for et lavkarbokosthold og da er det egentlig liten vits i. Motivasjon er ENORMT viktig!

Og som andre påpeker, du er normalvektig, så det er slett ikke sikkert du vil kunne gå ned i vekt. Og jeg vil ikke anbefale NOEN å prøve å slanke seg når de er normalvektige, hverken ved å manipulere med kaloriinntak eller spise minimalt med karbohydrater.

Men når det er sagt kan lavkarbokosthold være positivt for mange andre ting. Hvis du er interessert i det, så anbefaler jeg deg å sette deg bedre inn i det før du evt fortsetter. Folk her kan hjelpe deg, men de kan ikke gjøre det for deg. Du må i det minste være motivert og sette deg inn i grunnprinsippene selv.

Sist redigert av Huldr : 20-03-11 kl 21:19.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat