Sv: Gir opp hvert øyeblikk!
Jeg følger dr.Hexeberg (og elsker kokeboka hennes også). Jeg ligger mellom 50 og 70 karber til dagen.
Gubben min har fulgt meg i dette. Vår døgnryme gjør at B-mennesket meg alltid står opp senere enn han. Han vil ha frokosten enkel, og det er jo greitt.
Jeg baker proteinbrødet som du finner oppskrift ¨på her inne. Han tar 3 tynne slike brødskiver og dynger på med f.eks. hardkokte egg (passer på å alltid ha ferdigkokte egg i kjøleskapet), majones (lager den selv) fårepølse, baconost, kjøttpålegg, tomatfisk, reker eller hva han har lyst på.
Resten av dagen spiser han det jeg gjør. At det er kjedelig eller noe tap å gå på lavkarbo i stedet for norsk sikringskost, er jeg helt uenig i.
Fikk faktisk en kjempekompliment fra minsten min i dag. Han spiser ingen grønnsaker pga allergiske reaksjoner, men maten min uten grønnsaker spiser han. På jobb i dag hadde han innrømmet at han var heldig som har ei mor som har diabetes, "for da lager hun så mye god og spennende mat" 
Jeg er heller ikke overvektig. Var 54 kg og er 1,60 høy da jeg startet for to uker siden. Nå er jeg 51 kilo, men jeg går også tur i kjapt tempo daglig i 45-90 minutt med bikkja.
Sist redigert av BenteR : 20-03-11 kl 21:24.
Årsak: skrivefeil
|