Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-05, 09:12   #8
Heksehilda
Seniormedlem

Heksehilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Sondre

Når det gjelder "soft-drinks", sportsdrikker, brus, juice, så bør bare alle holde seg fullstendig borte fra dette. Det er veldig få, om noen, positive effekter fra å drikke slikt (juice i begrenset mengde kan være greit). Hvis noen bryr seg om vekten sin (slanking, fitness), og drikker lett-brus, så vet dem ikke hva dem holder på med.

Hold dere til vann, med eller uten kullsyre og tilsatt smak.

Jeg har litt lett for å bli provosert når noen hevder at andre ikke vet hva de holder på med. Kan du forklare litt nærmere her? Hva er sammenhengen mellom fruktose og lettbrus, for eksempel? Og er ikke lettbrus (faktisk) sunnere å innta enn juice i vektkontrollsammenheng?

Nå inntar jeg lite av begge deler (aldri juice, men en cola light i ny og ne) - men det vil allikevel ikke falle meg inn å "korsfeste" noen som kanskje overlever en kostomlegging ved hjelp av lettbrus...

Beklager hvis jeg virker krass, men dette var viktig for meg å få sagt.

Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat