Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 09:50   #4
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Kviser av soyaprotein?

Soya er ugg! Selv fikk jeg vondt i puppene og ble deprimert av det, i tillegg til at vekta stoppa dønn så de derre bakemiksgreiene fikk være i fred for meg ja...

Soya er en såkalt hormonhermer, det kopierer virkningen av østrogen i kroppen og jeg leste her i en annen tråd at thailandske munker spiser det for å dempe sexlysten... Etter at jeg startet på lavkarbo har alt av hormonkødd i kroppen min blitt minimert til nesten null så jeg tror ikke det er lurt å bruke så mye sånn soyaprotein, nei. Men kvinner i overgangsalderen skryter veldig av soya igjen da, så kanskje man kan prøve igjen når man nærmer seg 50

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat