Opprinnelig lagt inn av Nille
Håååååhhh !! Da skulle du sett meg da jeg var 25 !! kan garantere deg at jenter kan bli store av styrketrening. Jeg var en av de minste der jeg trente (stort sett bodybuildere rundt meg, helsestudio var en ny "hype" den gangen. Jeg trente styrketrening 4 ganger i uka og måtte slutte å trene pecs så hardt fordi jeg så ut som om jeg hadde to sett med pupper. Jeg hadde diger nakke og overarmer og lår også. Jeg trente nok en del feil. Men jeg tok aldri dop iallefall !! Proteinshake var nifst !! Masse endringer/erfaringer har nok endret treningsmetodene på de 25 årene. Dessverre måtte jeg slutte å trene pga diverse, og kroppen gikk rett i forfall. (Det var da hjejg begynte med lavkarbo for å få ordem på kroppen igjen). Nå sliter jeg med overflødig fett/hud akkurat der jeg hadde mest muskler den gang, armer og lår.... dessverre....akkurat som om kroppen har spart lagringsplass for at det skal komme muskler der igjen. Også vil den ikke lenger hjelpe meg å lage dem 
Åh? Det er iallefall sjelden. Kvinner blir vanligvis ikke store av styrketrening på "normalt" nivå, for å bli kroppsbyggere feks, må vi gå skikkelig inn for det, helst med medikamenter av ulike slag. Mange kvinner er jo redde for å se "store" ut ved styrketrening, derfor er det mange som desverre dropper å trene styrke, men det er altså sjelden kvinner blir store av det.