Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 11:14   #570
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Hei alle shreddere!

Ser noen her har fått vondt i knær pga knebøyene og hopping, er det noen som har fått andre vondter?
Jeg har fått et helt ubrukelig venstrelår! Det går vel fra rompa og nedover, og utover på yttersiden av låret. Jeg er helt stiv som en stokk og skikkelig problemer med trappegåing. Massasjedama mi lurte på hva i alledager jeg hadde drivd med... øøøh.. det var denne dvd'en da.. gjerne morgen og kveld.. Tror det må være denne, men jeg tror nok også slylden ene og alene må legges på meg, jeg ble nol litt over ivrig og kjørte på litt for mange ganger hver dag. Blir jo veldig mye av de samme øvelsene for kroppen, så muskelen har vel blitt litt kjørt.. får strekke og strekke og håpe det går over.
Men er det noen som har kjent noen tilsvarende? Og hva gjorde dere? Ser for meg spinning er det beste fremover.. men fikk veldig lyst på den nye filmen jeg så bilde av her!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat