Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 13:17   #1
Mocca'en
Juniormedlem

Mocca'en sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Bergen
Mocca'en er på en erverdig vei

Jeg er i ketose, men går ikke ned!

Hva er det som skjer med kroppen min? Jeg er i ketose, men vekten jeg går ikke ned. Det er så fortvilende, jeg gjør nok noe feil, men hva? Jeg går inn i min 4. uke nå, og har max mistet 1 kg. Det er så demotiverende, og tankene svirrer om at dette kanskje ikke er kostholdet for meg? I tillegg føler jeg meg veldig oppblåst, og har hard mage :P Føles som om jeg har lagt på meg i steden for å ta av.

Dette er hva jeg spiser normalt: (Hvis noen kan være så snill å se om jeg spiser riktig? )

Frokost: Eggerøre av 3 egg med røkelaks/omelett av 2-3 egg med ost og løk /3 stekte egg med 4 skiver bacon. Stekt i en god dæsj smør. Dette holder meg mett i ca 5 timer.

Lunch: Salat med enten Norwegiaost, eller fetaost, skinke, issalat, paprika, agurk. En dæsj sæterrømme hvis jeg ikke har olje i.
Eller Nannas knekkebrød med smør, hvitost og paprika, eller reker og majones el.l. pålegg.

Middag: Kjøtt stekt i smør, eller fisk (laks) med blomkål og brokkoli til, evt. champingong og løk. En dæsj kremfløte som saus.

Mellommåltid: Ostechips med rømme og hjemmelaget salsa (Gerd's ?) (gjerne om kvelden hvis jeg er sugen på noe)
Eller 1,5 dl.creme freche med litt fun light saft hvis jeg er søtsugen (har hatt det kun to ganger siden jeg begynte) Evt. en neve bacongull.

Jeg drikker MYE. (2-3 liter vann pr. dag) i tillegg til 1/2 -1 liter kaffe (Vanlig friele filtermalt)

Dette er sånn cirka det jeg spiser til vanlig. Likevel oppnår jeg ikke noe resultat på vekta. Begynte 1.mars. Er litt utålmodig nå kjenner jeg

Hjeeelp noen?

Mocca'en er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - heller mot Ketolyse Svar med sitat