Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-05, 00:00   #23
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Det er jo bevist at jenter kan bli store med masse muskler også, så de ser nesten ut som menn. Det er jo bare å se på bilder fra bodybuilder-mesterskap o.l. Men jenter må jo såklart jobbe hardere for hver kg xtra muskelmasse. Men jeg tror de fleste jenter som blir så store jobber hardt for det og spiser meget sunt og har trening på hjernen. Og jeg tror ikke det er så mange jenter som bruker dop for å bli større. Og det stemmer også at mange jenter kvier seg for å trene styrke fordi de tror de blir store muskelbunter etter kort tid. Men dette har forandret seg mye de siste årene da.