Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 09:49   #186
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 57
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye muligheter?

henger fortsatt med - men har tatt litt pause. Mye som skjer på jobb og mye som skjer hjemme - så fokus har vært alle andre steder enn riktig mat. Men jeg går ikke opp i det minste - er vel omtrent 1 kg mindre enn i januar (det kan jo og være tilfeldigheter - men her suger vi til oss det positive ).

Jeg måler og veier ikke mat, og jeg teller verken antall karber, kalorier eller annet. Blir så sinnsykt fokusert på det hvis jeg gjør sånne ting, så jeg tenker heller at jeg spiser det jeg vet ikke inneholder mye karber og så slutter jeg å spise når jeg er mett. Stort sett....

Godt å høre (???) at det er flere enn meg som sliter litt - det er noe med felles sjebne, felles trøst. Og misforstå meg rett - jeg VIL ikke at dere ikke skal lykkes, bare føler meg litt mindre mislykka selv....

Mannen og jeg reiser på langhelg i dag, og det betyr at jeg ikke kommer til å fokusere veldig på mat. Dvs. jeg holder meg unna de verste karbokildene og spiser til jeg er mett - ikke lenger, men jeg kommer til å kose meg.

Så er planen å sette i gang en storoffensiv neste uke - tenker meg et fulltidsprosjekt med SB fase 1 fram til påske. Med forhåpentligis gode resultater!
Da kan det vel tenkes jeg blir mer aktiv her inne igjen og - hvis det er noen igjen som vil "leke" da, kjipt å være helt alene her

ha en fortsatt fin uke og en god helg!

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat