Tråd: FiberRik
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 10:46   #11
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: FiberRik

Opprinnelig lagt inn av stinemarie, her.

Interesant. Gjelder det ting som lapper osv som det ikke er noen "bake" ting i eller gjelder det bare ting med "mel" i?

Jeg kan spise lapper som er lagd av bare egg og ost.

Det jeg IKKE kan spise er erstatningsbakverk av soyamel eller bakemiks, og alt som inneholder frø, nøtter, fiber osv.

Jeg har valgt å spise lavkarbo for rsten av livet fordi det holder meg frisk og proppfull av energi, og de siste fire årene har jeg spist bare kjøtt, fisk, grønnsaker, egg og meieriprodukter. Men etterhvert så blir man et råskinn på å lage mat på denne måten og jeg klarer å lage omtrent hva det skal være med bare disse ingrediensene. Men ikke bakverk og kaker, naturligvis, men jeg har aldri vært spesielt glad i disse tingene heller... Jeg ble 40 kilo overvektig bare ved å følge Statens ernæringsråd, jeg. "Sunt og lett og grovt og fiber og fem om dagen, og fett er farlig" liksom, gaaaah!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat