min personlige mening,
det er ikke verdt å betale for når du kan få vel så god hjelp å støtte her. nå er ikke 229,- all verden, men kvaliteten på forumet (da jeg var innom å tittet) er lavere enn den du finner her. derfor anbefaler jeg det ikke.
jeg opplevde ikke at forumadministratoren var nok tilstede, slik at det kunne ta noe tid før man fikk svar. det virket dessuten som om forumet var i en oppstartsfase for det var ikke mange medlemmer (mai).
har du ketolyseboka og benytter deg av forumet her tror jeg nok at du får den infoen du trenger.
men... dette er ikke ett rent ketolysekurforum slik som ketolyse.no er, og det er nok fordeler med å være med der også. blandt annet at du er omgitt av kun 'dine egne'. det er en vurdering du må ta. og som sagt, 229,- er ikke allverden.
jeg var nysgjerrig på kuren og lavkarbo men jeg hadde ikke betalt for medlemsskap en gang til, og det er nå lenge siden jeg var innom (mai). jeg finner det jeg trenger og henter min motivasjon her.
ketolyseforumet kan nok ha tatt seg opp siden jeg var innom. bare så det er sagt.
hede
|