Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 20:00   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Hver morgen når ungene, før de går på skolen, sier at de er glade i meg og jeg sier at jeg er glad i dem.

Hver kveld når jeg legger meg inntil kjæresten min eller han legger seg inntil meg.

Hver gang jeg sier ifra når jeg synes noe er urettferdig enten overfor meg selv eller overfor andre. Urettferdighet tærer og gjør dagene unødvendig traurige.

Hver gang sola kommer frem etter vintern for da vet jeg at alt blir lysere og lettere! To måneder hvert år har vi sola hele døgnet..

Er dessuten lykkelig hver morgen når jeg våkner. En ny dag med nye muligheter!! Akkurat som en bursdag hver morgen!