Tråd: Hilser på
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-11, 17:08   #3
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Hilser på

Opprinnelig lagt inn av Makka Pakka, her.

Hei! Enda en Skaldeman entusiast her Leste Skaldeman for første gang i 2009 og har levd delvis lavkarbo siden da...Det gjorde iallefall sitt til at vekta stoppet opp og holdt seg stabil. Siden 6.januar i år har jeg levd mitt "nye liv" under Skaldemans filosofi, og har så langt gått ned 9 kilo og 30 cm rundt omkring på kroppen (9 av dem rundt midjen...jooohooo...og nesten like mye over bysten...ikke fullt så jooohooo,men men..).
4-5 første ukene var slitsomme siden vekt og cm gikk opp og ned annenhver uke, men stakkars kroppen har jo vært på karbokjøret i 35 år, så hva annet kunne jeg forvente? Alt har stabilisert seg nå og jeg går jevnt og trutt nedover. Deilig!

Har nå bare 500g igjen for å komme litt under 100, men siden jeg et par dager nå har opplevd værste pms siden desember, tror jeg at jeg må vente til neste uke med å se at de forsvinner...hehe.
Skal komme meg inn i veietråden også etterhvert. Ser det er mange flinke folk her, og det er jo alltid godt å være flere til å støtte opp om hverandre

Hei Makka Pakka! Så flink du har vært da! Trivelig med flere Skaldeman-entusiaster her! Lykke til videre

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat