Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 15:52   #1480
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for skryt happylady og tuddelu, jeg trenger det så sårt nå, stått bra stille siden 04.mars nå. Veiedag i dag , forrige uke opp 400 gr, denne uken ble tidspunktet 5 timer senere på dagen(pga soving til vakt)så ned 200 gr er ned ingenting i virkeligheten. ER utrolig taknemlig for at ED har fått meg over den verste kneiken og at jeg ikke lengre har fedme, men det begynner å bli penger ut vinduet om det ikke skjer noe nedover snart nå. Hardt å holde seg unna fristelser når det ikke ser ut til å være noen nytte i det man gjør. Skulle så gjerne vært i mål før Riga turen i slutten av juni, slik at jeg med kunne kose meg-mest mulig lavkarbo selvsagt, med god samvittighet- men det kan jeg bare se laaangt etterTror det må en fase 1 til om noen uker, når neste doktortime på tlf er. Hater den fasen, men må man så må man.

NOK sutter no streber-ønske aillihop på herre flåtte tråån ei go hælg! ( oversatt : nok sutring nå streber, -ønsker alle sammen på denne flotte tråden, en god helg)

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat