Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 14:17   #8
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Tillater dere å kose dere og eventuelt når?

Det er ikke om å gjøre å ligge lavest på karbene altså. Det spiller også svært liten rolle om du spiser 14 eller 16 karber.

Jeg koser meg svært ofte jeg. Nødvendigvis ikke med mat, fordi i min verden er ikke mat=kos, men kos=kos.

Nå spiser ikke jeg ketogent lengre, så om jeg skal spise noe spesielt så driter jeg faktisk i om det er hvetemel og sukker i det, for usunn mat skal være nettopp usunn og det skal smake slik man ønsker at det skal smake. Men da jeg spiste ketogent gikk det i vispet krem med søtning og bær, vispet krem med sjokoladebiter (jeg anbefaler å bruke mørk sjoko 70% eller mer for jeg er skeptisk til disse kunstige søtningsmidlene), baconsvor, nøtter med hjemmelaga sjokoladetrekk, nøtter, hjemmelaga mandelsmør rett på skjeia, noe sånne mandelkjeks med sjokotrekk som jeg fant her inne eller bare mørk sjokolade

Det jeg IKKE ville ha i sånne stunder var grønnsaker uansett dipp, ettersom jeg spiste grønnsaker til alle måltider

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat