Sv: Tillater dere å kose dere og eventuelt når?
Åja - koser meg hver dag jeg....Etter middag spiser jeg IFA til teen min, og gjerne en stripe med mørk sjokolade.
Jeg har i grunnen bakt veldig lite av de lavkarboalternativene som det er oppskrift på her inne. Bakte en del til å begynne med - men jeg ble så skuffet over at det meste ikke smakte godt at jeg heller lot det være. Dessuten blir det jo litt slik at når kaken står der i kjøleskapet så må den jo spises opp og da blir det jo til at en spiser mye mer enn en normalt ville gjort. (Joda - jeg har fryseboks - men ikke alle kaker er egnet til å fryses).
Når vi blir invitert til selskap spiser jeg masse kake og digg - og koser meg plenty. Men med en gang selskapet er over er det rett tilbake til lavkarbokost - for meg varer ikke utskeielsen hele dagen selv om utskeielsen er et faktum.
Jeg elsker sjokolade, lakris, is og snop så jeg er faktisk ganske imponert over meg selv - at jeg har klart å holde meg såpass på matta....men uten sukkerfri sjokolade og IFA er det ikke sikkert jeg hadde klart det....
Det blir forøvrig også et glass og to med Cola Zero på lørdagen....