Sv: Tillater dere å kose dere og eventuelt når?
Har vært her inne nå i ca en mnd, og prøvd en god del av oppskifter på muffins/kjeks/vafler ol. Uten at jeg har funnet noe som smaker godt nok til at det er vits i å lage det. Alt smaker bittert, kjedelig, ekkelt, rart og har som regel en noe underlig kosistens...
Har prøvd IFA og Atkinsbarer (maltitol = gift for min del) men har konkludert med at dersom jeg MÅ ha noe søtt får jeg ta en sjokoladebit av ekte sjokolade, mørk variant, eller bær. Men ikke nå mens jeg vil gå ned. Kommer nok til å holde meg til et liv uten sånt enn så lenge. Skal legge meg på så et så "rent" som mulig nivå heretter, med kjøtt, fisk, egg, smør, grønnsaker, urter og krydder, og kutte melkeprodukter og søtning. Håper det kan få fart på sakene! Og gi meg mer stabil mage. Har en mistanke om at disse kunstige søtningene og bakeproduktene med mandel-/kokosmel gir meg magetrøbbel 
Det eneste jeg beholder er muligens Oopsie-lapper, med egg, fiberhusk og CF. Blir det søt-krise så kan jeg ta en sånn med meierismør og bittelitt sukrin på. Det smaker minst ekkelt av alt jeg har prøvd og gjør meg ikke dårlig