Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 20:20   #6770
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Dersom det ene benet er kortere enn det andre eller ikke lar seg rotere innover eller utover, er sjansen for et brudd stor!
Ellers ville du nok ha merket et brudd for lengst, skulle jeg tro! Selv om rarere ting har skjedd! Det skal STORE krefter til for å brekke lårbenet eller lårhalsen hos unge, friske mennesker!
Kan være du har slått på deg en betennelse eller noe, da! Høres mer sånn ut siden det gradvis blir verre!
Kan være lurt å få det undersøkt, men om en så gammel skade kvalifiserer til besøk på legevakten.............?

En kompis dro faktisk på legevakten i går pga smerter i hoften og ved siste FB- oppdatering hadde han ventet i over 5 timer!

En kollega foreslo også betennelse og jeg tror nok heller det er noe slikt. Jeg gjorde som jeg vanligvis gjør, ventet litt. Og det er bedre nå. En stund i går kunne jeg nesten ikke gå, men nå halter jeg nesten ikke. Jeg tenkte ikke på betennelse i går. Det var bare det at det kjennes ut som at det er på hardvevet og ikke bløtvevet. Tror nok det blir bra igjen av seg selv, bare jeg som sytet litt. Er ikke vant med å ha vondt.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg rev av noen muskler i armen for noen år siden, det kan høres ut som du har gjort noe sånt? Det ble verre etter noen dager (fordi det var så vondt at jeg mistet følelsen i begynnelsen).

Hm, det hørtes vondere ut enn jeg hadde det i går. Og det kjennes liksom ut at det er noe med hardvevet og ikke med bløtvevet.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC