Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-05, 21:58   #1
Synne2
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2005
Synne2 er på en erverdig vei
Question

Når maten blir servert hva gjør dere da

Hei Jeg er ganske ny, og lurer på hva dere gjør når dere får maten servert, eller på buffe og ikke kan bestille noe annet? Saken er den at jeg flytter på internat nå senere i August, jeg har melkeallergi så jeg får mest mulig ren mat, men føler liksom ikke helt for å skrike ut at jeg ikke spiser så mye brød og sånn. Jeg reiser mye på leir og da tar jeg gjerne med meg mine egne knekkebrød, elelr spiser velig grovt brød om de har det, også "gjemmer" jeg mye pålegg under brødet sånn at ingen ser hvor mye jeg tar, ca tre skiver skinke på en skive/knekkebrød, masse grønt, te og vann. (te uten sukker selvsagt!) Når de andre spiser kake så sier jeg bare at jeg er allergisk og spiser gullerøtter, frukt eller noe annet. Men et helt år? Middag, tar jeg så mye grønnsaker som over hode mulig, men hvordan overlever jeg gryteretter og sånn, er det greit liksom? Feiler mye så jeg hater oppmerksomhet rundt meg.. Noen gode tips?
Jeg vet at mange lever på toros broweis(?) og chips, og ikke minst grandiosa, jeg liker bedre fedon pizza, og grønnsaker, men om jeg vil ha noe ekstra hva da, ? Klem fra meg

Synne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat