Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-05, 22:30   #5
Nomaden
Nytt Medlem

Nomaden sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 67
Nomaden er på en erverdig vei

Atkins software - kjøpt og testet

Opprinnelig lagt inn av Hanne

Har noen prøvd den karboteller- softwaren som er til salgs på Atkins.com? Vet at det finnes gratisprogrammer på nett som fitday, men jeg skulle gjerne hatt et som ikke var avhengig av internettilkobling, jeg har ikke alltid tilgang på det nemlig.

http://esend.com/atk/

Jeg kjøpte Atkins Carb Counter for PC for noen dager siden. Programmet kostet 30 dollar (ca. 200,- kroner) og jeg lastet det ned fra nettet. Innkjøpet gikk smertefritt.
Programmet er enkelt. Både i bruk og funksjonalitet. Men husk, for 200,- får en ikke ekstremt verdifull programvare.
Produktet inneholder bra karblister for USA, men litt mindre verdifulle for oss. Hvem vet vel hva en ounce, oz og pound er? Det beste er derfor å legge inn data fra norske lister etterhvert som en har behov for det.
Vekt og inntak av karbs registreres. Da får du etterhvert en statistikk som kan være grei å se tilbake på.
Hvis du ikke forventer mye er dette en grei programvare. Men husk, for 200,- får du ikke mer verdi enn 200,-. Ditt valg, jeg ville ha kjøpt den igjen.

Nomaden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Høyfett - Lavkarbo - SATS Svar med sitat