Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-05, 23:05   #5
Synne2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 14
Synne2 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Men det skulle da ikke være så alt for stort problem å få dem til å sette fram litt grovt brød? Det burde nå alle slike kantiner ha..Og samme med grønnsaker. Ikke rart man legger på seg på Folkehøgskoler og slikt, når det legges opp til mat uten grønnsaker etc.

Skjønner hva du mener med at du ikke liker å "trekke" oppmerksomhet, jeg er akkurat lik! Det jeg har gjort er at jeg har tatt med mine egne knekkerbrød, og så kan du jo bare si at du vil være sikker på at du spiser noe du tåler - derfor har du med ditt eget. Og ta det pålegget du kan spise, og ser likt?

Kan nå ikke skjønne at det er en skole uten grønnsaker..? Hum..Vanskelig, skjønner deg veldig godt

Det er nok grønnsaker der, så kanskje jeg har skrevet feil, elelr du har muisforstått, men på leir f.eks er der litt agurk og tomat, samt rødbeter og sylteagurk + pynt på påleggsfatene(!) ingenting mer... jeg pleier å stikke av med pynten, altså salatblader og paprika... Det er forhåpentligvis mer grønt på skolen, det skrytes veldig av maten, men den skal jo være billig også.. Noen gav meg tipset om å si at jeg er vegiterianer for å få bedre mat... men kjøtt er godt, og jeg tror dette er en av de bedre skolene, menalle legger vist på seg også..

Synne2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat