Sv: Trondheim
Opprinnelig lagt inn av mam, her.
Hei, jeg har vært ute av forumet noen mnd... Så denne tråden idag! Jeg syns Trondheim har vært kjempevanskelig å handle i, hvis en ikke bor ved Ultra Solsiden. Fedon-brød er ikke vanlig i Rema-butikkene. Finner ikke sukkerfrie sjokolader i vanlige butikker. ICA Tempe bruker å ta inn en sjokolade uten tilsatt sukker. Den går ut på null tid, og så står det bare den tomme esken igjen. Samme med gresk yoghurt.
Selv om en butikk har godt utvalg i melkefritt og glutenfritt, så finnes det nesten ikke sukkerfrie varer. Lurer på om vi kan få en forandring slik at det blir flere butikker med lavkarbo og sukkerfrie produkter. Jeg har bare ikke mulighet for å dra på Solsiden... og Meny butikker synes jeg det blir mindre og mindre av.
Hvor er det du bor da, om jeg får spørre? Jeg har kjøpt sukkerfrie sjokolader på blant annet:
- Rema 1000 på torget (Cloetta mørk sjokolade)
- Coop Prix ved Samfundet (Cloetta melkesjokolade, Atkins bar(er))
- Bunnprisen forbi Samfundet, retning Kroppan bru (Cloetta mørk sjokolade, Atkins bar(er))
- Rema 1000 ved Munkegata - har ikke sjekket
- Bunnprisen i Munkegata - ditto
- Rema 1000 på Moholt (Cloetta melkesjokolade (om jeg husker riktig), Atkins Decadence barer)
Det er disse jeg kommer på nå, men Gresk yoghurt er litt mer vanskelig å få tak i...
- Rema 1000 på torget: har ikke sjekket
- Coop Prix ved Samfundet: nope, men det går vel an å be dem om å ta det inn
- Bunnprisen forbi Samfundet, retning Kroppan bru: jepp
- Rema 1000 ved Munkegata: har ikke sjekket
- Bunnprisen i Munkegata: ditto
- Rema 1000 på Moholt: nope, men der går det vel også an å be dem om å ta det inn
Om det er noen som lurer på om de har diverse ting på butikkene her så er det bare å spørre, for jeg har muligheten til å stikke innom hver av dem på følgende tider i løpet av uka:
- Rema 1000 på torget: passerer hver dag på vei hjem fra skolen
- Coop Prix ved Samfundet: ditto
- Bunnprisen forbi Samfundet, retning Kroppan bru: mamma handler der nesten hver dag, så det er lett å bli med henne, og dessuten kan jeg bare ta bussen til holdeplassen rett ved etter skolen om nødvendig
- Rema 1000 ved Munkegata: bussen stopper rett ved
- Bunnprisen i Munkegata: ditto
- Rema 1000 på Moholt: stikker innom der nesten hver morgen for å kjøpe frokost (som oftest Atkins Decadence bars
)
Ample opportunity her, med andre ord! 
Sist redigert av Julie : 27-03-11 kl 14:05.
|