Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 14:47   #72
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-bar på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Jeg fikk et alvorlig magesår når jeg var 23 år på grunn av stress. Selv om det i teorien er "bra", vil det alltid prege meg så lenge jeg lever. Enkelte dager er jeg kjempe kvalm og tåler veldig lite mat, da har en atkins bar vært reddningen for meg. Tror jeg må saumfare nettet etter en annen løsning....

Hvis du allerede har problemer med magen kan jeg ikke tenke meg at det er løsningen å spise en haug med kjemikalier flere ganger i uka Det er veldig lite naturlige ingredienser i disse barene!
Har du forsøkt smoothie? Når jeg er kvalm er det det eneste som funker. Jeg har investert i en sånn metallflaske fra sportsbutikken og den er genial og ha med smoothie i. Så bare rister jeg godt før jeg skal drikke den. I tillegg skal jo melkesyrebakterier fra youghurt vær bra for magen.