Tråd: Lei nå
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 18:16   #22
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Lei nå

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Selv om dette skjedde med deg - gjelder det nødvendigvis ikke alle. Jeg synes heller ikke man skal kalle andre for "late" sånn generelt...
Vi er mange her inne som stagnerer NÅR vi trener - så vær litt forsiktig med bastante påstander som selv om de gjelder DEG - ikke gjelder alle. Du er i tillegg normalvektig - så strengt tatt blir det litt feil å sammenlikne din situasjon med noen som har en god del overvekt. et fåtall. Det er viktig å ikke gi helt feil forventninger når man starter på lavkarbo - det kan gjøre frafallet unødvendig stort.

Beklager, mente latskapen sikta til meg selv. er en utrolig lat person som gjerne ikke gidder å trene, men føler jeg må. er slik som folk flest

men nå som jeg ikke spiser ala ketolyse (streng lavkarbo) og spiser mer karber føler jeg selv personlig at jeg må trene mer. mer karber, mer trening. var det jeg mente

jeg synes dere som går på ketolyse over lengre tid er kjempe flinke, og forbilder i mine øyne. jeg holdtut 1 mnd så sa kroppen min stopp. men vi er jo alle forskjellige. stå på!

enig her, spiser du streng lavkarbo (ketolyse) med mye fett bør du ofte regne ut kaloriinntaket ditt på diett.no. jeg var oppe i for mange kalorier, men spiste slavisk etter kuren og stagnerte. du får mer orden på det om du holder deg under 2000 kcal, men det er jo også forskjellig fra person til person.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat