Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 18:45   #5
sta
Juniormedlem

sta sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
sta er på en erverdig vei

Sv: Karbohydrater etter trening?

jeg har spist etter diverse energifordeling i fem måneder, og har ganske grei peil på når jeg er fornøyd og funker og når jeg ikke gjør det. så dagligkost er ikke noe problem, jeg er ikke redd for verken proteiner eller karber eller fett, så jeg har ikke noe problem med å gjøre endringer om det er forklart ordentlig og jeg faktisk opplever endringer jeg er ute etter.

det jeg lurer på er rett og slett hvordan jeg skal forklare for veilederen hvorfor jeg syns juice/raske karber etter trening virker litt bak mål uten å høres ut som jeg "synser". boka til Ferry er nok bra, men jeg har dessverre ikke tid til å kjøpe den og lese den før jeg har neste avtale og håper derfor at noen har kvalifiserte kilder.
forslaget med karbo kom i forbindelse med endring i treningsopplegg fra "hardt" til "enda hardere", jeg trener tre dager i uka annenhver dag.

personlige meninger er fint og man kan lære av det, men jeg når ikke like godt fram til en som ikke er spesielt opptatt av lavkarbo uten å kunne forklare i mer detalj hvordan jeg tenker og hvor jeg "har det fra".

derfor setter jeg pris på innspill.

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat