Sv: Skeie ut en helg i påsken
Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.
Et lite spørsmål til deg. Tror du virkelig at den eneste grunnen for at vi har lyst på godis er for at kroppen vår er vant til å få det? Dette er noe jeg aldri kommer til å bli enig i. Tror du ikke at man kan ha lyst på godis fordi at det faktisk smaker utrolig godt! Dette er overhodet ikke ment som kritikk til deg, bare så det er sagt Jeg for eksempel elsker pasta, men jeg elsker jo ikke pasta fordi jeg er avhengig av det.... Men fordi at pasta i alle typer former faktisk er fantastisk godt!
Mulig jeg uttryke meg uklart, i såfall sorry. Jeg er helt overbevist om at det kan være mange grunner til at vi har lyst på karbo. Når jeg hører noen beskriver veldig sug etter noe søtt og ikke bare generelt lyst på en god smaksopplevelse, det er at jeg lurer på om det kan handle om sult, for lite fett osv. For de som evt sliter med mye søthunger tror jeg det kan være verdt å ta en avvenningskur. Men dette er selvsagt opp til hver enkelt.
Jeg ble i hvert fall selv veldig overrasket over hvor mye som satt i MIN kropp og ikke i hodet ift søtbehov.
Uansett hva trådstarter måtte bestemme seg, ønsker jeg henne lykke til .

Blitt ketolikk
|