Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 22:05   #18
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skeie ut en helg i påsken

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Mulig jeg uttryke meg uklart, i såfall sorry. Jeg er helt overbevist om at det kan være mange grunner til at vi har lyst på karbo. Når jeg hører noen beskriver veldig sug etter noe søtt og ikke bare generelt lyst på en god smaksopplevelse, det er at jeg lurer på om det kan handle om sult, for lite fett osv. For de som evt sliter med mye søthunger tror jeg det kan være verdt å ta en avvenningskur. Men dette er selvsagt opp til hver enkelt.

Jeg ble i hvert fall selv veldig overrasket over hvor mye som satt i MIN kropp og ikke i hodet ift søtbehov.

Uansett hva trådstarter måtte bestemme seg, ønsker jeg henne lykke til .

Jeg er helt enig i at det er VELDIG lurt med en avvenings kur. Som for eksempel i mitt tilfelle drakk jeg to liter pepsi max daglig, men etter to uker uten syntes jeg det smakte syntetisk og ekkelt. At man kan bli avhengig at ting som aspartan er jo faktisk bevist. I den verden vi lever i dag er vi så vant til å kunne kose oss med masse snop og god mat at det er så naturlig at vi forbinder mat og godis med kos... Men at man er avhengig av det, nei det tror jeg ikke, men kanskje man er avhengig av kosen?

Men en ting er vi veldig enig i, trådstarter, uansett hva du bestemmer deg for så lykke til

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat