Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 09:53   #1
Klistine
Medlem

Medlem siden: Sep 2010
Klistine er på en erverdig vei

Tror ikke det er meningen at jeg skal ned i vekt

Huff.. hva enn jeg prøver på, så går jeg ikke ned i vekt. Og det holder på å gjøre meg gal!

Har helt siden Januar lagt opp livsstilen min, og trent ofte. Startet med å spise typisk sunn mat. magre produkter, frukt osv - telle alt. Det gikk dårlig. Gikk opp 3 kg. Da innså jeg at jeg måtte snu dette og gikk over til lavkarbo/ketolyse.

Første uka gikk jeg ned 4,5 kg. Det er nå snart 4 uker siden, og siden den uka har jeg gått opp 1,4 kg!!! Nå drakk jeg riktignok ca 2 dl øl på lørdag, så hvis vi regner før det så var det 1,1 kg...

Idag veier jeg 83,5 - var 82,1 på det minste og jeg er ca 167 høy.

En typisk matdag for meg

Frokost: 2 stekte egg i fett + en halv/hel pakke bacon - kommer ann på sulten
Lunsj: 1-2 lavkarboskiver med majones og egg, eller annet pålegg. F.eks majones, fårepølse og agurk.
Middag: Alltid noe med kjøtt, fett og grønt. F.eks igår spiste jeg 1,5 hamburger med ost på. Og blomkål og brokkolimos.

Innimellom spiser jeg en atkinsbar eller en halv cloetta. Kanskje 1-2 ganger i uken.

Trener ca 2-3 dager i uken (ble ingen i uken som var) da er det spinning og styrke som gjelder.

Kan noen berolige stakkars meg, å fortelle meg hva jeg kan gjøre for å fortsette vektnedgangen? Har som mål å klare -8 til (blir vel 9 nå som jeg har gått opp) før sommerferien 18 Juni.... Med dette tempoet ser det ut som jeg må dra feit til Hellas...!!

Klistine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat