Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 15:47   #1
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Gjør deg bikiniklar med Drevon

Foregår på nett nå: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=2455

Og selvsagt så lyver man om man ikke går ned på statens anbefalinger:

Sitat:

Hei! jeg har begynt å spise mye havregrøt. Spiser både til frokost og mellommåltid. Det metter så mye og trenger ikke mer enn en dl for å føle meg tilfredsstilt og med litt ekstra frosne bær oppi blir det jo super godt! Men kan det bli for mye havrgrøt? vekten har stagnert lenge nå (2 uker) og spiser ikke mer enn rundt 1300 - 1400 kalorier og dagen og trener 5 dager i uken... "

Hei, Havregrøt er fint i passe doser. Det er mengden energi man får i seg som avgjør hvordan det går med kroppsvekten. Dersom du kun spiser 14400 kcal/dag og trener ordentlig (60 minutter så du blir ordentlig svett), da skal du gå ned i vekt. Om du ikke gjør det er det feilregistrering noen steder i dine regnskap. Man har en tendens til å overdrive den fysiske aktiviteten man driver, og underestimere det man spiser. Skriv det helt nøyaktig det du spiser, drikker og bedriver av fysisk aktivitet. Da kan jeg garantere at du skal gå ned betydelig i vekt på 1400 kcal/dag. Lykke til! Hilsen Christian A. Drevon

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat