Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 16:02   #22
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror ikke det er meningen at jeg skal ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Ikke stress. (Lettere sagt enn gjort.)

Noen har problemer med å gå ned i vekt når de trener mye - underlig som det enn høres ut. Det er litt ukjent farvann for meg, så jeg skal ikke begi meg ut på noen forklaring, men jeg har sett det nevnt her inne flere ganger.

Selv om du ikke har mensen, skjer det vel sikkert syklus-relaterte ting i kroppen din likevel - som kan gi utslag i vannvekt.

Og så litt anekdotisk egenerfaring: Jeg har gått ned nesten 27 kilo nå, på tross av flere stillstand-perioder på fire uker og enda mer, underveis. Det er normalt, kroppen trenger litt tid. I tillegg er det nesten alltid sånn at når det står stille på vekta, blir samtidig klærne mine for store...

Angående det med atkinsbarer og kunstig søtning; kanskje en idé å kutte dem ut helt i en periode, og heller teste om du "tåler" dem etter å ha spist helt rent en stund?

Her kjenner jeg meg godt igjen, når jeg trener mye så stopper vekten helt opp, jeg går ikke ned i cm heller.

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat