Sv: Bearnaisesaus og pepsi max-spørmål
Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.
Det står i boka at det er "lov". Så da er det opp til din kropp om vekta stopper eller ikke, vi er jo alle forskjellige. Regna med du er "fullada" på Max, som meg, og herdet *fnis*
Det er og mange som faller ut av ketose om de spiser lovlig sjokolade, og får innmari magesjau. Jeg har klemt i meg 2 plater sukkerfri sjokolade, siden fredag, uten å falle ut av ketosen eller merka noe på magen. Ikke dermed sagt at det de sier ikke stemmer, men det demonstrerer hvor forskjelligt vi reagerer på ting. Og da er det umuligt å si ikke spis det, og ikke spis det, for da går du ikke ned i vekt, for det gjør ikke jeg når jeg spiser det. Så finnes ikke noe fasitsvar.
Jeg driver og leter etter sånn Bearnaise essens jeg og, for jeg og ELSKER Bearnaise.  
Hehe, jo jeg er fullada på max'n =P
Ja er jo sant det at vi alle er jo forskjellige.. Så Jeg får bare prøve meg frem å se hva kroppen min tåler og ikke.. Så jeg bare håper at den tåler pepsi max'n hehe =P
Men den sjokoladen, hvilket merke er det du kjøper? Kunne vært interessant å prøve sukkerfri sjokolade.. har ikke prøvd det enda skjønner du =P
Lurer på hvor de selger den bearnaise essensen... Får lete litt etter den.. Forhåpentligvis har de den på coop mega (: