Sv: Alkohol og ketolyse!
Her er min erfaring etter fredagskvelden:
Etter to (lite) cider var jeg igang, skikkelig igang igrunn, og kjente meg klar for neste inntak: Sprit.... Kort fortalt: sprit inn, hjerne ut, to pizzastk (bigone ) inn, chips inn, 1 vanlig øl inn, så ut igjen, enough said...
Våknet opp dagen etter, eller rettere sagt 3 timer etter og følte meg utrolig nok veldig fin i formen, mest sannsynlig var jeg enda ganske beruset..
Jeg hadde jo selvfølgelig ikke tenkt på at jeg også kom til å trenge mat denne vakre lørdag, så endte med at jeg spiste grandis til frokost som de andre overnattingsgjestene! Etter dette var helvette løs, og jeg heiv innpå 5 (!!!) sjokolademuffins, 3 pølser i brød, masse smågodt og en troika, jevnt fordelt utover dagen!  Ble kjørt hjem i karborus på lørdagskvelden, kvalm og sliten!
Våknet opp på søndagen med en karboangst uten like, herregud, jeg hadde jo i utgangspunktet ikke sug på noe av dette, fy meg! Blir jammen meg lenge til neste gang kjenner jeg ( eller nå lyver jeg, er jo to uker til jeg skal i bursdag)
Uansett, det merkeligste med dette er at både idag og igår har magen sett flatere ut enn på leenge! Målte, og to cm inn på midja fra fredag.. Regner med det kommer på igjen, altså, men var litt merkelig da jeg så for meg den karbomagen!! 

|